Yks päivä lisää jonka lintsaan koulusta...

Tääl on iha hirveetä, välillä musta tuntuu et lähen jonnekki kauas kotoo.
Enkä edes nää mun parastaystävää varmaa kuukautee, enkä oo nytkänä nähny sitä pitkään aikaan :(
Kyl taas elämä menee päin persettä, ei oo yhtää mukavaa.

Ja oikeesti, jos joku luulee et mä tapan itteni yhen jätkän takii, ni sais vähä miettii taas et mitä ihmettä.
En heittäydy niin säälittäväks et itken poikien perää, ei huhhuh

Unohdin eilen käydä puntarilla, mut ei voi mitää, tänää sitte.
Tein eilen kans iha älyhyvää salaattia, nammm. Mitää muuta en sitte olekkaa syöny oikeen..

Mua stressaa iha sikana se, et mul on kohta yhteishaku, muutama kuukausi aikaa miettiiä et meenkö amiksee vaiko oppisopimuksella tekemään töitä.
Vitsit, meitin koulun kuraattori oli sanonu et mun pitäis yrittää edes kolme kertaa viikossa käydä tuol koulus ennenku meen takas vanhaan, et voin suorittaa jotai kursseja. Ei mua kiinnosta pätkänvertaa jos en suorita jtn kursseja, jos en oikeesti jaksa käydä koulussa tai tehdä läksyjä, ni mitä sitte, sit en vaa jaksa. Eikse mielenterveys ookkaan se pääasia... ?

Sain eilen iha kauheen raivarin, ko en meinannu päästä sisään mun blogii, vähä lensi tavarat ja huusin kurkun käheeks. Ei hitto, menee hermot nykyää nii helposti et mistään ei tuu mtn.
 

So say goodbye to the vows you take
And say goodbye to the life you make
And say goodbye to the heart you break
And all the cyanide that you drank
So say goodbye to the last parade
And walk away as the parties fade
And say goodnight to the heart you break
And all the cyanide that you drank
To the end

-My Chemical Romance - To The End-