Viimevuosi näin tarkemmin ajateltuna oli ihan hauska vuosi. Sattu ja tapahtu ehkä vähän liikaakin, noh ikinä ei voi tapahtua liikaa.

Uudenvuoden aatto oli kyllä parhain tähän asti. Olin kaverilla semmoset neljä päivää ja oli kyllä mukavaa, porukkaa oli ja musiikki soi!
Mut nyt on taas uusi vuosi ja uudet kujeet. Tosin tää vuosi ei oo alkanut niinkään hyvin.
Viimeisen viikon on masentanu iha sairaasti. Psykologi ajat oon aina peruuttanu, en jaksa käydä siellä vaikka varmaan tarvetta ois.Stressaan koulua taas jälleen. Sekä maailmanloput rupee jo ihan oikeesti pelottamaan mua. Niistä puhutaan koko aika ja uutiset pursuu vaan tietoja maailmanlopuista.
Mulla on koko ajan semmonen tunne että tulevaisuudessa ei oo mitään toivoa.

Ja kummalliset rintapistot on jokapäiväistä, tai tuntuu että sydämmeen pistää. PItäis varmaan mennä lääkärille.

Kuolema ja sen pelkääminen vaikuttaa aika laajasti mun elämiseen ja jokaiseen päivään. En mä pysty melkeimpä mitään tekemään ajattelematta jotain siihen liittyvää. Ehkä ainoastaa kavereiden kanssa oleminen ja eläinten kanssa touhuaminen vähä saa mun ajatuksii ilosemmal puolel...

My Chemical Romance - na na na, ihana !