Tä blogijuttu on kiva 8) 

Eli alotin tänää sitte kirjottaa tätä, jospa mä saisin joskus aikaseksi kirjoittaa tätä, edes kerran viikossa.
Tuntuu jotenki, että nyt lähiaikoina ei oo saanut mitään aikaseksi, hmm, varmaa tää syksyn pimeys ja väsymys tekee sitä...

Mut jotain kivaaki mun elämässä tapahtuu 8) Eli nyt on sitten saatu päätökseen mun koulunvaihto. Kaikki asiat alko menee päi pers... mäntyä, joten siit se jotenki lähti, kuraattorit, lääkärit ja psykologit kiertämään ja anelemaan koulunvaihtoa. Ei tuol uudes koulus tullu mistään mitää, paljon poissaoloi ja tosi jotenki, miten sen sanoo... ankeeta.
Mut onneks se asia on hoidettu, ja pääsen kohta vaihtamaan koulu, JES vanhat, tutut, ihanat, parhaat ja rakkaat ystävät, here I come, must ei pääsekkää nii helpolla eroon :D
 

Tänää on ollu ihmeen aikaansaava päivä, johtu varmaan siittä, et oli pakko tehdä kun porukat pakotti.
Oli mun pikkuveljen synttäri, piti leipoo ja tehä kaikkee muuta. Kerkesin sentää lenkille, ihme.
Väänsin hiuksii puoltuntii, ja sit meille tuli kolme vierasta (y)

Alotin kans tänää "paino päiväkirjan", onko mun sh palaamassa, vai oonko oikeasti lihava ja tarviin laihdutusta... (?)
Mut jos mä onnistuin laihduttamaan n. 10 kg kahdessa kuukaudessa, niin ehkä se onnistuu nytkin, tosin eritavalla. Ne kivut mitä siinä kärsi, se oli jotain niin kamalaa... Ois kanssa ihan kivaa tietää millon juttelemaan polille,  vaikka sinne en halua, mutta kuitenkin. Tykkäsin siitä koululääkäristä, sen kaa oli niin helppoa jutella. Nyt mun pitää mennä jokupäivä hyvästelemään se, ku se halus hyvästellä mut 8> Tuli ihan sairaan hyvä mieli siitä, vaikka siinä ei ollu mitään ilosta?

Harhakuvitelma & Mc Mane - Kaikki mitä halusin

Jotenki alkaa väsyttää, IHME, en oo ottanu tän illan melatoninei, ja kuitenki minä, iltavirkku, rupeen väsymään, vaikka kello on 10 illalla ?!