En voinut koskaan uskoo että näin paljon voi rakastaa
Ja että mulle suotais parhaat kortit joskus pakasta
Sä ja sun rakkaus on mulle paras asia
Jos saan pitää molemmat en enää muuta tarvikkaan
Sydämeni joka ainoo lyönti on sun oma
Kaikki hetkemme on yhteisii eikä ne saa kadota
Vaan ne muistetaan yhdessä viel ku ollaa vanhoja
Sillonkin viel kuiskaan korvaas "oot mun ainoa"

Sinä ja minä me kuulutaan yhteen
Mä rakastan sua siks vaan kuulutan nytten
Yhdessä vain me voidaan olla kokonainen
Ilman sua aina vain on mulla olo haikee
Nää lainit tulee suoraan sulle mun sydämestä
Ylämäet alamäet kaikki tullaan kyllä kestään
Ei mullo mitään muuta oot vaan mun ainoo

Won't you please just love me
and hold me
and tell me you forgive me
love me and hold me
I'm sorry
won't you please forgive

Love me for who I am
Love me for who I am
Love me for who I am
I'm yours

 

I regret what I said
I was scared and upset
and i've made a mistake
I accept all the blame
and I lied
Sorry, forgive me
Please

Love me for who I am
I'm yours