Ei toi pikkuveli viihtynykkään mun kanssa :<

Tänää en menny kouluu, lintsaan. Iha paska päivä siel ois ollu, tiiän...
Olis voinu kyllä mennä kattomaan paria kaveria, mut nääh

Ulkona in iha tyhmä keli, vettä sataa ja on hämärää. Tulis jo kesä, ni olis lämmin ja vois hilluu ulkona yötki, tää kesä oli iha mahtava !

Tosiaa, eile sain ihan mukavan paniikkikohtauksen, mut sit jotenki sen jälkee mul oli tosi ilonen olo...
Sain taas kuulla miten angstinen mä oon, huoh. No, en mä voi sille mitään, että just mun kohdalle on osunu joku masennus, jos kaikki, joka ikinen maailman ihminen kokis tän tuskan ni voin sanoa että kukaan ei enää urputtais mulle siitä!!

Tänää pitäis taas jaksaa lenkille, mut siellä on huono keli :/ 
Äiti päästi meijän hevoset isoon peltotarhaan, ni ne oli ihan riemuissaan, meni piehtaroimaan ja heittivät kauheita pukkeja:D

Meenki tekee jotai muuta välillä kun dataan, ei netis oo ketään, ku kaikki on koulusa...

Reckless Love - Back To Paradise , iha mahtava !